In afara Romaniei in toate orasele exista astfel de piste pentru biciclisti.Si mai mult ele sunt si pe unele sosele care fac leaturi intre orase. Singurul oras din Romania unde am vazut piste de biciclisti a fost Timisoara...dar deh, Timisoara e mai la vest nu ca Bucurestiul in the middle of nowhere. Ceea ce s-a facut in Romania in acest sens pana acum a fost instaurarea unei legi care sa amendeze biciclistii care circulau pe marile artere bucurestene pe motiv ca incurca traficul. Sfatul meu pentru toti cei care sunt responsabili de realizarea unei legi pentru amenajarea este ca atunci cand vor mai calatori in afara Romaniei in interes de serviciu sau personal sa mai ia aminte la ce e pe acolo si sa incerce sa aplice si pe aici la noi. Pacat ca nu am matusha bine pusa ca as vota chiar eu prin Parlament cate ceva:)))
cred ca domnii de la primarie nu s-au mai urcat de mult pe o bicicleta... oricum, dk pe marile bulevarde biziclul e pus la index, raman strazile si stradutele colaterale care iti arata un bucuresti ceva mai prietenos cu calatorul pe orice ar umbla el. motiv bun de introspectie, dar nu si motiv pt ca pista portocalie sa nu taie bulevardele si biciclistul sa nu se simta privilegiat ca i se acorda prioritate in trafic de dusmanul cu tabla si claxon.
7 comentarii:
in sfarsit se misca ceva si in directia asta :)
O pistă de-a lungul Dâmboviţei e o idee chiar foarte bună! Ungurii au de ani buni o pistă de-a lungul Dunării.
Bogdan
Mai degraba ar merge intre Piata Romana si Herastrau avand in vedere latimea trotuarului.
ah.. e un vis al tineretzii
Totul depinde de noi numai sa ne unim si sa stim unde sa punem problema.
In afara Romaniei in toate orasele exista astfel de piste pentru biciclisti.Si mai mult ele sunt si pe unele sosele care fac leaturi intre orase. Singurul oras din Romania unde am vazut piste de biciclisti a fost Timisoara...dar deh, Timisoara e mai la vest nu ca Bucurestiul in the middle of nowhere.
Ceea ce s-a facut in Romania in acest sens pana acum a fost instaurarea unei legi care sa amendeze biciclistii care circulau pe marile artere bucurestene pe motiv ca incurca traficul.
Sfatul meu pentru toti cei care sunt responsabili de realizarea unei legi pentru amenajarea este ca atunci cand vor mai calatori in afara Romaniei in interes de serviciu sau personal sa mai ia aminte la ce e pe acolo si sa incerce sa aplice si pe aici la noi. Pacat ca nu am matusha bine pusa ca as vota chiar eu prin Parlament cate ceva:)))
cred ca domnii de la primarie nu s-au mai urcat de mult pe o bicicleta...
oricum, dk pe marile bulevarde biziclul e pus la index, raman strazile si stradutele colaterale care iti arata un bucuresti ceva mai prietenos cu calatorul pe orice ar umbla el. motiv bun de introspectie, dar nu si motiv pt ca pista portocalie sa nu taie bulevardele si biciclistul sa nu se simta privilegiat ca i se acorda prioritate in trafic de dusmanul cu tabla si claxon.
Trimiteți un comentariu